VRÁCENÍ ZBOŽÍ & REKLAMACE
1. Vrácení zboží
Děkujeme, že důvěřujete technologii Omius. Věříme, že vás nezklame a budete z chladicího efektu nadšení stejně jako my. Pokud se ovšem rozhodnete zboží z nějakého důvodu vrátit, je potřeba tak učinit do 14 dnů od data doručení.
DŮLEŽITÉ: Vrácené zboží musí být čisté, nevyprané, nesmí jevit žádné známky opotřebení a musí být vráceno v původním obalu. V případě, že tyto podmínky nebudou splněny, nebudete mít nárok na refundaci.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Ve své zásilce najdete se zbožím také formulář pro vrácení zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte vámi požadované zboží na výměnu a včetně faktury jej přiložte ke zboží.
Následně zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození křehkých krystalů. Pokud by během přepravy k jejich poškození došlo, zboží nebude akceptováno pro vrácení.
Následně odešlete zásilku na adresu: BEEPIC,s.r.o, Květnového povstání 13, 10300 Praha - Benice
Všechny vrácené produkty a obaly musí být vráceny v nepoužitém stavu. Jakýkoliv výrobek vykazující známky nošení nebude akceptován, o čemž budete informováni. V takovém případě vám může být zboží s vaším souhlasem opět zasláno na dobírku, přičemž výše dobírky se bude rovnat ceně poštovného u přepravce Zásilkovna (Packeta).
Společnost BEEPIC, s.r.o., která je provozovatelem eshopu www.omius.cz, nehradí náklady na dopravu v případě vrácení zboží ani poplatky za dopravu uplatněné při placení.
Všechny částečné nebo úplné náhrady budou zaslány na účet uvedený ve formuláři do 14 pracovních dnů.
Společnost BEEPIC, s.r.o. neodpovídá za zboží ztracené nebo poškozené během vámi objednané přepravy při vrácení zboží.
2. Reklamace a záruční lhůta
Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny.
Zároveň upozorňujeme, že záruka se nevztahuje na mechanické poškození či rozbití chladicích krystalů, jejichž konstrukce je křehká a k jejich poškození tak zpravidla dochází nedostatečně šetrným zacházením.
V případě, že se nejedná o vadu způsobenou z výše uvedených důvodů:
Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a zašlete společně s reklamovaným zbožím a s fakturou či dokladem o zaplacení zboží.
Reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.
Následně zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození křehkých krystalů či jiných částí výrobku.
Odešlete zboží na adresu: BEEPIC,s.r.o, Květnového povstání 13, 10300 Praha - Benice
O výsledku reklamace budete informováni nejpozději do 30 dnů od doručení zboží e-mailem.
Pokud reklamace nebude uznána, může vám být zboží s vaším souhlasem opět zasláno na dobírku, přičemž výše dobírky se bude rovnat ceně poštovného u přepravce Zásilkovna (Packeta).
Pokud reklamace bude uznána, bude vám na uvedenou adresu zasláno nové zboží. V případě, že již takové zboží není v nabídce, budou vám vráceny peníze.
Společnost BEEPIC, s.r.o., která je provozovatelem eshopu www.omius.cz, nehradí náklady na vámi objednanou dopravu v případě reklamace zboží.
Společnost BEEPIC, s.r.o. neodpovídá za zboží ztracené nebo poškozené během vámi objednané přepravy při reklamaci zboží.